Saturday, February 23, 2013

Funniest thing i have watched in a minute!

Don't be a learner like my bloggie BFF. Watch the video and read the post! Don't just watch the video.

Okay mis amigos, I have decided to take a hiatus from blogging, probably not for too long but one is necessary at this time. My next post is going to be about bad boys and make up sex (Chinasing, I promise :) The reason i haven't put up that post is because 99.9% of my posts are spontaneous. I never plan my posts and having to sit down and write a planned post is like work for me and i don't like work. I think i have enough of it at the moment, but since i whetted your appetites, i have to deliver.

In the meanwhile, you can ask me whatever questions you want to get answered. I know our soon to be bride, Beautiful is dying to know how long i have been on this earth. Whatever you want to know, ask me. I feel like answering questions when i come back. If you don't want to know anything, that's fine too. I will ask myself questions when i get back.


BTW: Myne and Madam Eya, you guys should work on how you want to be hooking me up with food o. No be to post picture make person dey hungry be the thing. E no fair o.

I just discovered Eya's blog last week or 2 weeks ago, don't remember again. Someone said something about her advertising her blog on Linda Ikeji and asked Linda why she should allow that. After doing power ranger for her, i decided to check out her blog. I love it for many reasons, but mostly because i see God's hand at work. Trust me, i see things. LOL.  I am a firm believer that when God wants to bless you, he will find something you least expect and bless you with it. So many cooking blogs around with better quality pictures and presentations, yet i don't think they have as much readership as that blog. Anyway, let me go and read my book.

Be good, be safe. Send positive thoughts my way. God bless you all, muah muah muah. 



25 comments:

  1. Lmao!!! Im crying here. The girls reaction is priceless lol

    ReplyDelete
  2. Thank you Madam Sting, I love reading your blog and inspired by you! Enjoy your hiatus, you deserve a break, but come back soon!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh my dear, I wish it was that kind of break. Thanks anyway.

      Delete
  3. Loool. I was waiting for some hissy fit! maybe she cut that part of the video off.

    ReplyDelete
  4. Saw this on yahoo, hella funny! I love how she actually went ahead and uploaded the video.

    ReplyDelete
  5. Speaking of Eya, I love love love her blog but thank God I can't find many of those ingredients as I am on a diet now so I just ogle on and send the links of her blog to non-dieting friends.

    ReplyDelete
  6. LOL yes please! how old are you???

    When were you last in a relationship (or are you in one and you're just hiding that from us)?

    What happened that kinda made you stop believing in God?

    Would you return to Nigeria to practice once done?

    Do you think you would ever stop blogging?

    I miss the troublesome Sting (LOL), you used to be a fighter, what toned you down?

    I'll check out Eya's blog now, the whole advert thing on Linda's comments all the time kinda put me off so I never bothered to check it out.

    Read well o! Mmuah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Beautiful, I am so sorry. No More everyday adverts.

      Delete
    2. @ Eya, i just discovered your blog yesterday o...

      Delete
  7. Hi Sting! Happy Sunday :)

    My questions for you:

    What are you most afraid of?

    What makes you feel vulnerable?

    If you could be a Nigerian celebrity, who would you be?

    What's been the most exciting moment of your life?

    Besides blogging, what other hobbies do you have?

    Why did your last relationship end?




    ReplyDelete
  8. Saw that video, I was as speechless as the poor girl, not funny, I would have cried.

    I can package you some food now, if you're not too far. LOL...

    Questions, How old are you, what made you choose medicine, where is that alhaji, or the guy/girl in your life, when are you going to stop hide and seek? How long have been blogging, ever think of stopping? Want more :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lol @ guy/girl. Make no assumptions Abi? I like that. Yes, more questions if you've got them.

      Delete
    2. My sister, living here has taught me better :)

      How many children will you like to have, are you still a virgin, what your political affiliation US, your passion, a topic that gets you talking each time, type of music, best movie...

      Delete
    3. Question! Are you a VIRGIN! #itchingforanswertoo

      Life in Blogville is too awesome!

      Oya answer quick abeg, as Myne don ask wetin I wan ask you

      Delete
  9. Lmaoo i have tears in my eyes. Oh lord, the look on her face

    ReplyDelete
  10. Have you had makeup sex before ?
    Why so you want to tell us about it?

    ReplyDelete
  11. lol @ Olusimeon question... "have u ever had makeup sex?" if yes, pls share d details....

    ReplyDelete
    Replies
    1. u r not allowed to borrow someone else's question.

      Delete
  12. Awwwww Madam Sting, how did this post miss my flashlight eyes? I feel so bad right now eh? Am I not supposed to be first to comment?

    I am just seeing this after a whole week. I owe you an apology.
    It's not easy to come by people like you, who are ready to freely share their knowledge and make other better.

    OK, now answer me. How many rounds of $#* can you comfortably take within 7 hours??

    ReplyDelete
  13. I actually LOL in a quiet room full of people studying when i saw your question.

    ReplyDelete
  14. Aww poor girl, she is brave sha she still uploaded it..now to questions

    whats your bff like if you have one and do you say no easily or do you have people pleasing tendencies.. i would be surprised if you did sha (but make no assumptions)

    ReplyDelete

Hey guys, welcome to my blog. Sit back, relax, grab a cup of coffee and enjoy!

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP